Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D40a41n82i51e44l 90K82r57o70n16e46r 7564814526507

S mnohym souhlasim, ale Islam je zlo uz od sveho teoretickeho zakladu. Aby byl muslim hodny clovek, musi cast islamu proste vypustit. Pokud je nejaka ideologie, ktera je demokraticka a prijatelna az pote, co z ni podstatnou cast musime odstranit, tak ta ideologie asi nebude uplne v poradku a zaroven pak plati, ze zadna ideologie vlastne sama o sobe neni nebezpecna. Tim padem i mafie je vlastne tolerovatelna. Ale hlavne si myslim, ze neni mozna existence jakekoliv unie, ktera je otevrena celemu zbytku sveta. To ani nedava smysl. Unie je sjednoceni subjektu, ktere maji urcite spolecne znaky a standardy. Treba ovce a kozy muzou spolu vytvorit unii...s vlkem uz to ale asi nepujde...No a jestlize unie ovci a koz bude prijimat vlky, pak se zhrouti. EU ma urcite standardy a hodnoty...jestlize zacne neomezene prijimat lidi, kteri tyto standardy nerespektuji, pak nemuze fungovat. Ti lide do Evropy nepatri.

+2/0
7.6.2017 14:44

A60n60t41o41n79í94n 40K92o83u82n72o77v69s50k67ý 9518650888148

Ano.

Ve škole jsme se učili, že základním znakem každého státu je, že je suverénem na svém území. A to musí platit i pro unii států.

Je rozhodně třeba hned ukončit ten neformální bezvízový styk s řadou zemí Blízkého východu a Afriky.

I z toho důvodu, abychom nebyli pro smích Číně, Rusku a USA, kteří si své hranice ubránit dokážou.

+1/0
7.6.2017 16:54

J70a61n 52B62u55r50i93a42n 2833459974710

To, že západ prodá zbraně Saudské arábii a ty zbraně pak skončí u ISIS máte nějak podložené? Prosím o zdroj.

Jinak jste zmínil, jak se USA po roce 1945 provinila tím, že si chtěla zajistit zdroj černého zlata a zmínil jste i Afghánistán - kde se tam nachází nějaké ropné pole?

A úplně jste opomněl úlohu celého východního bloku na arabské šlamastice. Hádejte, kde se palestinští a arabští teroristé školili? Myslím, že i po letech byste se s někým z nich domluvil česky.

Hádejte, jak se vlastně jmenuje ta strana, kde je Asad šéf? BAAS - Socialistická strana arabské obrody. Ale to už se moc neříká, že to vlastně jsou arabští soudruzi.

0/−1
7.6.2017 14:01
Foto

M14i43l25a51n 50Š16a86r73a22p10a47t97k67a 3713230229173

Dobrý den pane Burian,

informací že ISIS bojuje americkými zbraněmi, které jim postoupili syrští Amerikou podporovaní rebelové, Katar, Turecko i Saudská Arábie, jsou přece plné noviny. Sem tam si třeba něco přečtěte:-)

Co se týká Afganistánu, viděl jste 4. díl Ramba, kde americký hrdina bojoval s islámskými mudjahedíny proti Rusům?:-)

S tím, že SSSR spolu se svými satelity a nyní i Rusko měli a mají v na Středním východě své prsty samozřejmě souhlasím.

+1/0
7.6.2017 16:04

J13a63n 80B66u77r80i87a17n 2963859894840

Díky za odpověď.

Plné noviny toho sice jsou, ale stále to s největší pravděpodobností jsou zbraně z černého trhu nebo zbraně zabavené např. irácké armádě.

Jo, na Ramba jsem koukal. Ale žádné ropné pole tam nanatočili. To samé mi řekli i známí, kteří byli v Afghánistánu na misi - líčí to slovy, že nechápou, proč se o tu zemi vlastně válčí - nic tam není, jen hory a kamení.

0/0
8.6.2017 6:50

M62a56r57t85i21n 68R43o54s97o26l 4450783252901

Už jenom předpoklad, že hipísácký sebeobětující asketa co nevlastnil ani sandále polžil základy víceměně stejnému náboženství jako válečník, lupič, znásilňovač, mučitel, který zemřel v paláci obklopen nakradeným zlatem a sexuálními otrokyněmi - je zcestné. Z toho vyplývá i omyl, že za vším stojí SA a wahábismus a jeho odstraněním se povede vytvořit nějaký trvalý soulad islámské a neislámské společnosti. Problém islámu je v tom, že umí fungovat nějakou dobu i normálně a tolerantně. Ale dříve nebo později vytáhne někdo původní texty Mohameda a válka, genocida, teror, otrokářství je nevyhnutelné.

+4/0
7.6.2017 13:40
Foto

M69i23l54a93n 82Š37a81r34a80p81a26t14k35a 3613360449533

Dobrý den pane Rosol,

nebudu Vám oponovat. v Indonésii, kde jsem dlouho žil, a je to největší muslimská země na světě, mají pořekadlo: "God has many faces" (Bůh má mnoho tváří). Já tomu docela věřím. Nejsem přesvědčen, že by jedno bylo lepší než druhé. Jejich interpretace do života věřících je ale mnohdy tragická.

0/0
7.6.2017 16:09

M30a95r88t59i53n 89R21o56s12o78l 4670193852271

Historie je propletená bohy, kteří vyzývali k míru a bohy, kterým se mělo sloužit zabíjením, podřezáváním obětí atd. Paušálně říct že bůh = dobro při správné interpretaci je prostě neznalost konkrétních náboženství. Moderní společnost se umí dobře vypořádat s vyzýváním k nadřazenosti, zotročování a vyhlazování. Ale jakmile se k tomu přidá štítek "náboženství" je naprosto bezbraná. Bude si muset projít ještě hodně válkami, aby jí došlo, že tím, že se hlasatel označí za proroka se na výzvách k násilí nic nezmění, spíš naopak se zhorší.

+1/0
8.6.2017 9:33
Foto

M11i51l86a21n 74Š62a12r12a62p13a37t74k75a 3683160439803

Máte úplnou pravdu.

0/0
8.6.2017 12:44

V27l63a72d25i81m35í41r 26M33o42r47a80v57e23c 3258930633253

Zaujala mě především tato věta "Dalšímzdrojem současného terorismu je desítky let trvající fatální selhávánízápadoevropských vlád při integraci přistěhovalců z muslimských zemí."

A nedá mi to nepoložit otázku. Je to vůbec možné? Na území Česka se za 100let novodobé historie Československa a Česka nepodařilo zcela (odhaduji tak 60 - 70%) integrovat daleko mírumilovnější menšinu cikánů (jsem ročník 1963, a nejsem politi, nemusím tedy být politicky korektní a používám název, který jsem se učil ve škole), kteří jsou povětšinou jenom líní a řekněme vyčůraní.

Tety z mého úhlu pohledu to možné ani není, neboť smyslem islámu je mimo jiné boj s nevěrci a jinověrci a to jak otevřený tak skrytý a postupné ovládání.

+1/0
7.6.2017 12:59
Foto

M62i47l50a61n 80Š50a27r43a84p31a77t24k51a 3503680979493

Dobrý den pane Moravec,

nevím, jakou máte s problematikou osobní zkušenost. Trochu mě chytáte za slovo, ale budiž.

Děti přistěhovalců, například ve Francii, jsou francouzští občané, protože se v zemi narodili. Chtějí mít proto stejné výplaty jako bílí Francouzi. Jenže se narodili a žijí v "banlieu" sídlišti na okraji Paříže mezi "svými". Tam se nenaučí ani pořádně francouzsky, natož aby získali slušné vzdělání a potažmo práci. Tak se z nich stává snadný materiál pro islamistickou propagandu v salafistických mešitách, tolerovaných francouzským státem a následně kanonefutr pro ISIS. Tam právě vidím pochybení francouzské i ostatních západních vlád. Když už si v 60. letech gastarbeitery z muslimských zemí pozvali a dovolili jim, aby si tito pozvali své rodiny a začali plodit malé "Francouze", měly řešit i tuto situaci a ne je nechat izolovat na sídlištích. Současně nedokáží potomky imigrantů sankcemi donutit, aby přijali standartní normy chování běžné v dané zemi.

+1/0
7.6.2017 15:56

A55n23t12o28n25í55n 93K51o29u64n30o14v88s22k80ý 9218530538948

Já si myslím, že to pochybení vlád nevyplynulo ani tak z jejich nesprávného rozhodnutí ve vztahu k migrantům, ale z podstatných změn v ekonomice, které zhruba zpětinásobily poválečnou míru nezaměstnanosti. Takže přestala být práce nejen pro etnické Francouze, ale zejména pro migranty a jejich potomky. A nespokojenost s mizernou současností a žádnou budoucností byla na světě. Vzpomeňte si jen na ty tisíce shořelých aut na předměstí Paříže i menších francouzských měst. A když do toho přivedete tisíce migrantů, kteří jim řeknou Jste Arabové, my také a my si toho vážíme. Přijďte do mešity a mezi nás, ponižování jste si už užili dost. My vám tam se vší úctou povíme, jak zatočit s touhle zdegenerovanou chátrou.

Tak tu máte produkci teroristů jak na běžícím pásu - mají čas, mají i nějaké peníze ze sociálních dávek a mají směr a cíl.

Nám může ten cíl připadat jako šílený, ale jim ne a jsou pro něj ochotni vraždit a zemřít.

+1/0
7.6.2017 18:31

V39l65a81d31i96m48í50r 19M47o18r89a95v22e58c 3728690803603

Je to Váš pohled na věc. To, jakého kdo dosáhne vzdělání je prioritně jeho volba a volba jeho rodičů a sdislokací to nemé nic společného. Buďto chci a nebo nechci. To, kolik kdo vydělává je také jeho věc. Já jsem vyučený a mám večerní průmyslovku a ve 44 letech jsem se propracoval na vedoucího rozpočtovího oddělení ve střední stavební firmě, tedy znovu jsem se musel a hlavně jsem musel chtít se učit a mám nadprůměrný plat. A také bych chtěl mít plat jako máte vy politici, tedy lehkoživky, jenomže já nejsem ochoten se učit být politicky korektní, tedy křivý. A nebo bych chtěl mát plat jako patolízalové v europarlamentu - ale to už bych nad sebou musel zvracet každý den.

Tedy každý je strůjcem svého štěstí a jenom hloupí lidé to svádí na prostředí.

Další věcí je potom integrovatelnost. A jak u nás cikáni, tak ve zbytku EU muslimové dokazují, že jsou v naprosté většině neintegrovatelní, protože nechtějí. Vezměte si, s jakou životní kulturou a pracovními návyky přicházejí, pak nemohou nic předat ani svým dětem a je to běh na spoustu generací, na který EU stejně nemá.

A na závěr to sám píšete, Systém si s nimi neví rady. Moudré toltécké učení nám říká, že "nejsme povini přijímat nic, o čem víme, že si s tím do budoucna nebudeme vědět rady"

Učme se od moudrých předků, nepapouškujme současné hlupáky.

+1/0
9.6.2017 5:18

J95i46ř91í 56K20i60n85d95l 2388957193967

Islám je ideologie. To za prvé. Za druhé v Teplicích je už několik mešit, který jsou umístěné třeba ve vile, kterou arabové zakoupili. Také jsou zde ulici, které už celé patří arabům. Kolem Teplic si arabové stavé rodinné domy. Jsou zde arabské obchody, arabské cestovní kanceláře, arabské realitní kanceláře. Takže se tváři, že jako pohoda je hodně hloupé.

+4/0
7.6.2017 10:34
Foto

D12a97l95i72b68o83r 72B91a15r79t74o45š 5554420397679

Vycházejte z vašeho předposledního odstavce....ANO byly to vždy imperia, tedy jednou Francie, pak Anglie a přesně jak správně píšete po druhé světové válce tuto funkci přebraly USA, protože o to byly Anglií požádány.

A jediné cesta z této šlamastyky je pro Evropany tato...SPOJENÉ STÁTY EVROPSKÉ S VLASTNÍ MOCNOU ARMÁDOU, která odradí USA bombardovat Evropu....vzpomínáte na "humanitární" bombardování bývalé Jugoslávie...a válečný spor na Ukrajině....to jsou všechno Evropané v konfliktu se CIA...která bojuje seč může proti Slovanům, a proti Evropanům...je to boj 4 světových mocností...1)USA, 2) Rusko, 3)Čína a 4) EU---JENŽE....JENŽE EU JE NEJSILNĚJŠÍ EKONOMICKY A NEJSLABŠÍ VOJENSKY....NEMÁ SVOU VLASTNÍ ARMÁDU....OSTATNÍ TŘI MAJÍ SVOU VLASTNÍ ARMÁDU............

a názor USA na EU nejlépe vyjádřila jedna americká diplomatka....FUCK THE EU....tolik nenávisti, tolik hnusu je v těchto slovech obsaženo vůči nám Evropanům ze oficiálních úst diplomacie USA....tak oni smýšlí o nás....nejsou to kamarádi..je to krutý nepřítel....jen se skrývá v rouše beránčím....a proto to lidé nevidí.......

A stejný pohled má americká elita i vůči svému vlastnímu lidu...viz rozpad americké střední třídy a bída té nižší americké třídy...........Američané jsou jen zneužíváni pro účely velmi úzké skupinky americké super elity....

+5/−1
7.6.2017 6:54

J18i54ř25í 52K10i60n57d17l 2138827553307

.....o jsou všechno Evropané v konfliktu se CIA...která bojuje seč může proti Slovanům, a proti Evropanům...j;-D;-D;-D Jo to je hlína pane Bartoš. Tyhle pindy jsem už četl z Rudého práva a Tvorby . RvRvRv.

0/−1
7.6.2017 10:30
Foto

D44a10l19i53b10o50r 16B91a10r48t89o88š 5954880547259

no jo..ono je to tak, že USA se od té doby nezměnily....sice zmizel komunizmus ale USA jsou pořád to co byly....impérium po vzoru antického ŘÍMA....které ovládá celý svět svými triky tajných služeb a delfské diplomacie...........

Problém je že ani Američané to neví, protože na ně působí domácí propaganda a manipulace....

+1/0
7.6.2017 10:53

I10v76o 31S28c87h82l79ä65g95e51l 9490889697852

Na Vás naštěstí nepůsobí vůbec nic. Snad Vám to vydrží.

0/0
7.6.2017 14:27

V77l98a26d21i35m73í43r 53M63o51r20a78v13e60c 3538410493553

A zase s Vámi musím zcela souhlasit. Ne každý, kdo se usmívá, tváří jako přítel a hlásá že je přítel, je skutečný přítel

0/0
7.6.2017 13:01

A49n19t94o50n83í60n 28K28o53u20n84o46v18s52k22ý 9138590528398

Na rozdíl od autora si nemyslím, že islám je pouze náboženství.

Je to i právní systém a způsob vládnutí a tedy i způsob řízení státu a rozšiřování jeho území.

Také si myslím, že nedávná vlna imigrantů přispěla k nárůstu teroristických útoků značně.

Souhlasím s tím, že nemáme ty nejlepší kamarády a že demokracie není určujícím kritériem při jejich výběru. Mohou vládnout klidně i polofeudálním a diktátorským způsobem, pokud ovšem plní základní podmínku - musí být proamericky orientovaní. Pak nevadí ani jejich podpora terorismu.

Co se týče integrace migrantů arabského nebo afrického původu, myslím si, že pokud se nepodařila Francouzům ani jiným, nemáme být tak neskromní a myslet si, že Češi přijdou na něco, co jim zůstalo po desítky let skryto.

Jsem přesvědčen, že pokud si ve vztahu k nim budeme počínat stejně vstřícně, čekají i nás problémy těchto zemí.

O teroristovi vietnamského nebo třeba ukrajinského původu jsem zatím neslyšel a tak země původu asi hraje velmi významnou roli.

Souhlasím s názorem, že napadat pod záminkou šíření demokracie jiné země je nesprávné. A pokud žijí beztrestně lidé jako Tony Blair nebo George Bush, nesvědčí to o našem smyslu pro spravedlnost.

Pro začátek bych doporučoval víc skromnosti - nechovat se, jako by nám byla do páče svěřena celá zeměkoule.

Trochu ovšem postrádám závěr. Co nám autor doporučuje? Jak si máme počínat, abychom se teroristických útoků na svém území vyhnuli?

+5/−1
6.6.2017 23:17
Foto

M92i43l56a12n 60Š71a94r56a89p60a74t12k78a 3643850959463

Dobrý den pane Kounovský,

ptáte se, co bychom měli dělat, abychom se vyhnuli útokům na našem území. Myslím si, že zcela se tomuto riziku vyhnout nemůžeme. Máme na svém území spoustu židovských památek, které jsou logicky terčem islámského terorismu, jsme v NATO, které se podílí na válce v Sýrii, a především mezi ČR a západní Evropou nemáme hlídané hranice.

Máme ale oproti Francii, Británii a jiným zemím zásadní výhody. Nemáme u nás muslimské minority z bývalých kolonií, nepozvali jsme k nám miliony tureckých gastarbeiterů a kvůli relativně nízkým sociálním dávkám nejsme pro imigranty atraktivní zemí.

Nesmíme proto slepě přejímat modely západní Evropy, která je v úplně jiné (horší) situaci a dělat vše pro to, abychom se do ní nikdy nedostali. Třeba i tím, že budeme mít připravenou ochranu a kontrolu naší hranice, pokud Evropská unie nebude aktivní v ochraně schengenských hranic.

+6/0
7.6.2017 9:24

A85n36t24o65n92í17n 29K32o68u26n43o66v65s98k11ý 9108120558218

Tak to určitě, ale zejména by bylo dobré začít revizí Dublinských a jiných dohod, které byly tvořeny před x lety za zcela jiné situace. Pokud je nedokážeme změnit, tedy je vypovědět.

Každý, kdo vstoupí na území ČR (v ideálním případě na území EU) nelegálně by měl vědět, že jeho právo azylu nebude přezkoumáváno a že bude neprodleně vypovězen s tím, že mu už nikdy nebude povolen vstup na území ČR (EU) ani jako turistovi.

Žadatelé o azyl budou muset akceptovat, že budou žít v internačních táborech (a to žít velmi skromně) zbaveni volného pohybu do rozhodnutí, zda bude jejich žádosti vyhověno.

Donutit všechny cizince, aby ve veřejném prostoru respektovali dominantní kulturu a náboženství. Nepřipustit excesy švédského typu, kdy je ramadán prohlášen za nový švédský zvyk a ve švédském parlamentu servírována slavnostní večeře iftar.

Zrušit vládní podporu nevládních organizací, které svojí proimigrační politikou pracují v rozporu se zájmy občanů ČR. Zakázat i jejich podporu ze zahraničních zdrojů.

Činnost ozbrojených složek i tajných služeb přesměrovat z kritiků přistěhovalecké politiky EU a ČR na aktivity imigrantů.

Dbát na to, aby ČR byla státem právním a nikoliv multiprávním. Šiřitelé a propagátoři práva šaría musí vědět, že budou zbaveni občanských práv a deportováni.

Prosadit jako prevenci a legislativně zakotvit, že celé rodině teroristy bude zabaven ev. zničen majetek.

Pochopitelně že účinná ochrana zelené hranice je úkol číslo jedna, ale i v legislativě je možné učinit řadu kroků správným směrem.

Odborníci by měli posoudit, zda islám je pouhé náboženství, nebo i ideologie, která je na roveň ideologii fašistické, kde je mesianismus rasový nahrazen mesianismem náboženským a zvážit jeho zákaz a zákaz propagace.

+5/0
7.6.2017 10:32
Foto

M91i16l44a77n 88Š13a38r66a78p17a16t80k32a 3563740279333

Ne se všemi ale s většinou Vašich názorů beze zbytku souhlasím. Vícekrát jsem se v tomto smyslu na těchto stránkách i jinde vyjadřoval.

0/0
7.6.2017 16:13

A38n72t10o36n36í78n 91K55o60u89n33o60v73s11k76ý 9198730138408

Já jsem, bohužel, zvědavý člověk a tak by mě zajímaly ty názory se kterými nesouhlasíte a proč.

To je totiž mnohem zajímavější než naprostá shoda.

0/0
7.6.2017 18:16

M51i57r34e62k 64T50u50r25e61č44e21k 4203902810772

Takze nam to NATO, zapadni Evropu a EU byl cert dluzen ?

0/0
7.6.2017 12:06

A71n38t55o84n65í36n 52K32o38u22n14o15v15s16k39ý 9718570528448

EU má neuvěřitelnou schopnost vytvářet problémy, které pak nedokáže vyřešit.

Ukrajina, podíl na rozvrácení Sýrie, Libye, uprchlická krize s akceptací vydírání Tureckem, hrůzný stav bankovního sektoru v Itálii, nedávná neoliberální devastace zákoníku práce levicovou vládou ve Francii, jejíž veřejné finance jsou předmětem řady ponurých úvah, nestabilita a přeměna celé politické scény ve Španělsku, oktrojovaná privatizace zbylého řeckého majetku a nesplnitelné další podmínky v Řecku, Finsko, které už má déle trvající recesi, než v době Velké deprese.

To je přece jedna hrůza vedle druhé.

Zřejmě se jedná o kombinaci nízké kvality politiků EU, jejich zbabělosti a nedostatku geopolitické představivosti.

Jenže EU by se správně měla jmenovat Německá unie, protože nikdo jiný v ní neprofituje z Eura a nikdo jiný v ní také nevládne.

Tohle vše ale občané vnímají a tu naprostou nekompetenci a neřešení problémů vidí. Já se nijak nedivím, že se snaží svoji nejistotu a obavy překlenout hledáním alternativy - třeba v extrémní pravici.

+1/0
7.6.2017 12:39
Foto

P74e74t13r 20H45a84n85á63k 6398201494

Jde to i jednoduše: (i) nepodílet se na agresívních a nesmyslných válkách na východě (Např. Američané už utratili za válku v Afghánistánu celkem více než 600 miliard dolarů a bezpečnostní situace tam je horší než před rokem 2001. Místo toho mohli Američané dát každému Afghánci/Afghánce/Afghánčati 20 tisíc dolarů. My za válku v Afghánistánu utrácíme 800 milionů Kč ročně). (ii) Nepřijímat ekonomické migranty. (iii) Kdo se přijde nelegálně, nebude jeho žádost o azyl přezkoumána, ale bude bez dalšího deportován. Pokud tomu brání nějaká smlouva, musí být vypovězena. Jediná cesta k azylu nebo migraci vede přes naše velvyslanectví.

0/0
7.6.2017 14:03
Foto

J78i42ř78í 94T39u47r63n88e47r 8138981345953

:-)R^

0/0
6.6.2017 21:49

S49l59a44v45o19m32í72r 63B66e55n16e12š 6682277200984

Dočetl jsem to pouze do bodu, že západní státy neudělaly nic pro integraci příchozích muslimů.

Já se domnívám, že tím, že jim umožnili tak pracovat a žít, už udělaly v podstatě maximum.

Potomci už na sobě musí pracovat sami.

V dřívějších dobách byly od sebe odděleny dělnické kolonie a čtvrti střední nebo vyšší třídy. Jak je možné, že z dělnických rodin si mnozí našli cestu ke vzdělání a stali se z nich skvělí lékaři, učitelé, inženýři, profesionální kumštýři nebo policisté?

Protože na sobě pracovali. Protože jejich táta udřený po tvrdé dělnické šichtě je v jejich úsilí ještě podporoval.

A jak je možné, že ti, kterým se to nepovedlo, sice zůstali dělníky, ale z převážné části se živí poctivě a nepáchají trestné činy? To je přeci důkaz, že ani není nutné vypracovat se výše. Dnes už sice neříkáme, že jsme státem dělníků a rolníků, nicméně poctiví spoluobčané pracující v dělnických profesích požívají naši úctu, protože i takové pracanty potřebujeme.

Když to první (vypracovat se nahoru), nebo to druhé (sice se nevypracovat, ale zůstat užitečným jedincem naší společnosti) dokázali potomci z našich dělnických kolonií, tak co v tom bránilo druhé nebo třetí generaci přistěhovalců?

+18/0
6.6.2017 21:31
Foto

K79a72r22e22l 87M42a71s36e19k 9764908189676

Nic jim v tom nebránilo a nebrání, samozřejmě, a za deset minut hledání budete mít stovky jmen veleúspěšných přistěhovalců. Z některých se stali lékaři, obchodníci, novináři či ministři, jedna se dokonce stala předsedkyní britských konservativců.

+1/−1
6.6.2017 21:56
Foto

K15a41r75e49l 16M70a84s50e49k 9544168479856

Přidávám něco k zamyšlení pro mínusáře Lebedu, který zjevně neumí psát a nedokáže vyjadřovat své názory.

Muslimský přistěhovalec Anwar Pervez z Pákistánu začal ve věku 21 let provozovat jeden obchod v Londýně a dnes je miliardářem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Anwar_Pervez

+1/0
7.6.2017 9:24
Foto

M22i86l71a92n 70Š30a52r88a67p39a85t22k18a 3163870189363

Dobrý den pane Beneš,

kolik let jste, prosím, v té Paříži strávil?

0/0
7.6.2017 9:26
Foto

P41a41v63e94l 61M23a40c62h61a56č34e58k 5391272163

Souhlas... až na drobnosti.

+5/0
6.6.2017 21:16

A74n12t30o84n64í26n 16K69o64u78n46o11v89s37k97ý 9638960428238

Co je cílem teroristů není tak těžké uhodnout.

To není změna politického režimu.

Ten jim přece už teď leze do zadnice a ještě jim vyplácí různé podpory a příplatky.

Oni bojují za likvidaci evropské civilizace a nastolení té svojí.

+14/−1
6.6.2017 20:19

E22v73a 82S90v59o72b41o39d18o72v28á 2403382221785

Nezlobte se, ale to, že se někdo neintegruje, není vina společnosti; ta by naopak měla od muslimů - protože o příslušníky jiných kultur nejde - integraci (znalost jazyka, aspoň minimální kvalifikaci a převzetí místních zvyklostí, pokud jde o oblékání, koedukovanou výchovu dětí atd.) tvrdě vyžadovat, a pokud se očekávání nenaplní, imigranta s rodinou vyhostit zpět.

+16/0
6.6.2017 20:11

M46a15r84i12e 52B20r35e70t97h25o25v21á 2495352626923

R^R^

+2/0
6.6.2017 22:56

M37i25r26e14k 41T91u21r69e21č32e85k 4963962460472

Ale na to ti statni, vladni politici a byrokrati uz davno nemaji 'koule'. Misto toho tam maji zavesenou karieru, hamiznost, korupci a hlavne "politickou korektnost"...

0/0
7.6.2017 12:13
Foto

M18i88l21a89n 91Š77a93r88a13p85a12t83k74a 3443600919143

........tak ještě jednou:-)

Děti přistěhovalců, například ve Francii, jsou francouzští občané, protože se v zemi narodili. Chtějí mít proto stejné výplaty jako bílí Francouzi. Jenže se narodili a žijí v "banlieu" sídlišti na okraji Paříže mezi "svými". Tam se nenaučí ani pořádně francouzsky, natož aby získali slušné vzdělání a potažmo práci. Tak se z nich stává snadný materiál pro islamistickou propagandu v salafistických mešitách, tolerovaných francouzským státem a následně kanonefutr pro ISIS. Tam právě vidím pochybení francouzské i ostatních západních vlád. Když už si v 60. letech gastarbeitery z muslimských zemí pozvali a dovolili jim, aby si tito pozvali své rodiny a začali plodit malé "Francouze", měly řešit i tuto situaci a ne je nechat izolovat na sídlištích. Současně nedokáží potomky imigrantů sankcemi donutit, aby přijali standartní normy chování běžné v dané zemi.

0/0
7.6.2017 16:16

P54a79v89e24l 22K17u47c54h93t25a 4906301347384

V mnohém souhlas, u té integrace-neintegrace uvažujete jako - našim mladým je odporná matematika a všechno svádíme na špatné učitele, zastaralé metody a žáci za nic nemohou. Proboha jak já bych chtěl při dnešních možnostech studovat, učit se jazyky. U Romů jsme také hodně "investovali" a výsledky tomu neodpovídají.

+8/0
6.6.2017 19:46

A73n61t77o16n32í38n 44R69e24č43e36k 9235272386170

Máte pravdu. A ohledně cikánů jsme se vůči nim po převratu chovali nedůsledně. Nevyžadovalo se přesné plnění stanovených povinností tak, jak se vyžadovalo po našincích. Kdo to vyžadoval byl hned napadán, viz J. Čunek.

+5/0
6.6.2017 21:28



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.