Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P46a80v19e36l 73K14r34á98l

22. 3. 2017 12:07

Lhaní vidím jinde,v tomto blogu;-D

3 2
možnosti
Foto

Možná si ještě někdo vzpomíná na předvolební pouliční bilboardy do europarlamentu za KDU-ČSL s dvojicí kandidátů "Svoboda-Šojdrová" s hrdým heslem (které jim mělo tamní eurokoryta zajistit) - HÁJÍME ČESKÉ ZÁJMY!!

0 0
možnosti

Jsem pro, ale vyzýváte-li mě a ostatní čtenáře, abychom zrušili a nedovolili, jste jaksi na špatné adrese.

2 0
možnosti
Foto

Dovolil jsem si takový obrat, protože je to věc nás všech:-)

0 0
možnosti
Foto

Autorova vize je / dle mne/ absolutně mimo mísu..... Každý člen bez ohledu na velikost a "váhu" má mít stejná práva , stejně validní hlas ?

Francie x Slovensko , Německo x Česko ( např). Nemožné , neuskučnitelné.....

2 1
možnosti

Vy jste zase zaprodanec Kremlu, pro mě mnohem horší individuum....:-)

5 7
možnosti
Foto

Dobrý den,

mohu se mýlit, ale Německo s Francií tvorí, co do počtu obyvatel možná tak čtvrtinu obyvatel EU. Takže tahle čtvrtina má šéfovat zbytku? Divné.....

1 2
možnosti

P89e91t30r 55U22h52e13r

22. 3. 2017 6:27

Moc používáš slovo protektorát, asi bys potřeboval v Protektorat Böhmen und Mähren strávit nějaký ten čas, než začneš takhle mluvit.

4 5
možnosti

Já rozdíl mezi lety 39 - 45 a po smlouvě nevidím.

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Čtrnáct let jsem působil v české diplomacii a zastupoval Českou republiku v Mali, Alžíru, Indonésii, Bruneji a Papui-Nové Guinei. Zabývám se především ekonomickou diplomacií, podporou českého exportu ale také problematikou islamismu a náboženského terorismu.

V letech 2013-2017 jsem byl nezávislým  poslancem Parlamentu ČR.

Seznam rubrik