Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"...by se vláda měla zamyslet nad zřízením nového národního dopravce". Tak vás tedy rozhodně volit nemohu. Ta myšlenka asi říká o vašem uvažování vše. Ještě byste za tím účelem mohl navrhnout zvýšení nějaké daně.

0 0
možnosti
Foto

ČSA - tuším tak asi před 10 lety - se vzdaly místa na londýnském Heathrow a od té doby tam nelétají, takže lidé létají s British Airways. Pro mě je to jasná ukázka upadající prestiže ČSA a ono hladoletování je jen dalším důsledkem diletantismu řídících funkcionářů.

2 0
možnosti

Jasně, vždy ryba páchne od hlavy. Autor uvádí jen Prahu, ale vím o překvapení, že v Brně máme skvělé pracovníky letiště. Jen jejich šikovnosti využít ve prospěch celé firmy ČSA.

Ještě k té Praze, otevřu láhev nejlepšího vína, až se zase vrátí jeho původní název...R^

0 0
možnosti

P67e89t17r 57B88e24r60a47n

7. 4. 2017 12:41

Pane Šarapatko, ostuda Česka jste především vy, politici !

To že ČSA socanská mafie vytunelovala, je samozřejmě pravda, ale váš způsob uvažování o novém národním dopravci jenom vypovídá o vašem postoji k penězům daňových poplatníků. Cesta dolů je snadná, ale dostat ČSA zpět nahoru v dnešní konkurenci je velice tvrdé. Ovšem můžete se o to pokusit. ;-)

P.S. To kde se bude letadlo odbavovat určuje především samotné letiště..

2 1
možnosti

Pane Berane, nemáte pravdu - za lepší resp. prestižnější "stojánku" musí dopravce letišti platit. Kdo na to nemá, parkuje u hromady hnoje.

0 0
možnosti

P10e18t44r 59P67a19c95k76a

7. 4. 2017 12:25

Pravda je, že při letu Praha - Paříž, nebo Praha - Amsterodam jako přípoj na let přes oceán, dostanete od Air France i od KLM nějaký sendvič a pití. Pokud provozuje přípoj ČSA dostanete kulové. Vše za stejnou cenu.

1 0
možnosti

A95d13a65m 56M67a52l93ý

7. 4. 2017 11:43

Terminál 2F rozhodně není nějaká bouda 10km do letiště, kam se jede hodinu.

Je pravda, že je to obrovské letiště a vzdálenost Terminálu 1 a Terminálu 2 je cca 2-3km vzdušnou čarou. Ty vláčky jezdí snad po 5 minutách.

0 0
možnosti

Dotovat, znárodnit.............V šalině taky nikdo nepodává oběd tak nevím, proč by měl být zadarmo v letadle. To platí obecně. Když něco chci, tak si to koupím.

1 2
možnosti

Hmmm

V šalině nejedete 12 hodin.

0 0
možnosti

Osudu ČSA mi při jejich historii líto je, ale rozhodně nezakládat novou podnikající státní společnost. Stát podnikat nemá.

Kdo národního dopravce, který nebude existovat kvůli zisku, chce, ať se na něj složí a dotuje si ho ze svého, ale ať to nechce platit od daňových poplatníků.

7 0
možnosti

J45a79n 71P91a82v80e38l

7. 4. 2017 9:56

ČSA není ostuda republiky. Je to jedna z mnoha malých leteckých společností. Spíše je to výkladní skříň, jak fungují státní podniky ve zkorumpovaném státě

3 1
možnosti

asi ste s nima dlouho neletel nebo je to sarkazmus? ....

0 0
možnosti

Je fakt, že jsme před lety z Paříže odlétali až z posledního gate asi 51 nebo 53 ale nějak to ani nevadilo.. prostě to tak je, někdo musí být na konci. Ale že by ČSA byla ostuda republiky to se mě nezdá...

1 0
možnosti

P14e50t30r 50T60o53m29e93k

7. 4. 2017 10:01

Mě se to zdá. Proč už nelétají z Prahy přímo do NY?

0 0
možnosti

No nevím, jestli zrovna ČSA je ostuda republiky. Nedávno jsem s nimi letěl a plná spokojenost. Jasně, šunčička, budvárek a Sparty jako za socíku tam nebyly, ale ostuda? Ani náhodou. Proč to není třeba ČSD, autore?

Btw nový národní dopravce ... jasně, vezmeme miliardy a založíme novou leteckou společnost. Nic jiného asi stát nemá na starosti. Rv

2 1
možnosti
Foto

Nevím s jakými ČSA jste dřív létal. Asi s žádnými. Protože šunka možná v občerstvení byla, budvarem si nejsem vůbec jíst a Sparty? To jedině v záchvatu představivosti. Myslím zadarmo.

Ovšem na druhou stranu skoro všechno bylo za devizy respektivě za valuty, abych byl přesný. Honza Chodič to bylo to nejmenší co se dalo za dolary koupit. A to velmi levně.

1 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Čtrnáct let jsem působil v české diplomacii a zastupoval Českou republiku v Mali, Alžíru, Indonésii, Bruneji a Papui-Nové Guinei. Zabývám se především ekonomickou diplomacií, podporou českého exportu ale také problematikou islamismu a náboženského terorismu.

V letech 2013-2017 jsem byl nezávislým  poslancem Parlamentu ČR.

Seznam rubrik