Diskuse

Francouzské volby a česká koryta

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P15e80t44r 86H24a21n34n66i97g

25. 4. 2017 19:48

Ano, slova pod která se podepíšu. STOP diktátu EU. Nebýt Lisabonské smlouvy, která vyřadila možnost jednotlivých států vetovat nařízení blížící se nařízením koloniálních států svým koloniím, tak by nebyl brexit. Však také Francouzi odmítli evropskou ústavu. Tak jim bruselské panstvo naordinovalo Lisabonskou smlouvu. Ti Junkrové a Teličkové nakonec přece jenom EU rozvrátí. Jsem pro EU před Lisabonskou smlouvou a v lepším případě před Maastrichtem.

10 0
možnosti

"EU se musí změnit". A kdo ji podle vás tak jako změní?:-/ To dřív někdo natře měsíc nazeleno

5 0
možnosti

Barvu už mám nachystanou, ale zatím nemám tak dlouhý žebřík!!

0 0
možnosti

P87e78t65r 76D31o47b73r53ý

25. 4. 2017 18:12

"představitelka extrémní Národní fronty"

Tak pro Vás také už je zdravý rozum extrémismem???

5 0
možnosti
Foto

Dobrý večer pane Dobrý,

každý máme nárok na svůj názor, ne? Já jsem se snažil o to, aby ten můj byl vyvážený. Marine Le Pen má mnoho myšlenek se kterými souhlasím. Likvidaci EU například však považuji za extrémní. Je třeba ji zachovat, neboť jinak nebude Evropa schopna konkurence ani se z ní nestane skutečná velmoc. Je ji ale třeba zásadně změnit.

0 2
možnosti