Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21o72s24e31f 71S44u50k 4745180620474

vaše kroky jsou odporné a narušují přístup našeho státu k anexi Krymu Ruským agresorem. Ukrajincům se nedivím, také bych vám podobné u nás po 68. nechtěl.

5.7.2017 7:50

J10i97ř55í 15Ř91e58z57n32í86k 4672292713805

Vždyť Krymčané ty ruské agresory jako záchrance před Majdanem vítali šeříky. A teprve svobodný Krym se připojil k Ruské federaci po referendu.

5.7.2017 8:37

P11a22v97e94l 55Č86e89r21n59ý 2827705166470

No, krymčané...spíše rusáci zpitomělí propagandou ruské hordy...

5.7.2017 9:39
Foto

J69a24r51o69m18í52r 48P40e37t91ř93í69k 6454621789388

Když čtu Vaše příspěvky a Vám podobných, tak se již nedivím, proč Západu prochází jejich válečné zločiny jako vojenské napadání cizích států, které se odmítnou stát jejich vazaly.

Právě lidé bez vlastního úsudku doslova "zpitomělí" neustálou mediální masáží ve všech západních i našich mainstreamových médiích podpoří každý zločin, který západní "demokracie" spáchá.

Pokud by lidé uvažovali jako pan Šarapatka, tak byli kyjevští pučisté odsouzení jako váleční zločinci společně s řadou západních politiků a byl by mír nejen na Ukrajině, ale např. i v Iráku, Libyi a Sýrii.

5.7.2017 13:17

P45e33t90r 11Š43e30v58č45í55k 3291305717355

Jasně a konečně by se nad těmi zeměmi rozzářila rudá záře a klid na práci...

Když čtu Vaše příspěvky a Vám podobných, tak se již nedivím, proč Ruské Hordě prochází jejich válečné zločiny jako vojenské napadání cizích států, které se odmítnou stát jejich vazaly

Právě lidé bez vlastního úsudku doslova "zpitomělí" neustálou mediální masáží ve všech těch "nezávislých" i našich proruských médiích podpoří každý zločin, který tzv ruská "demokracie" spáchá.

5.7.2017 16:15

P50e24t84r 98S54k87á43c79e26l 6594769329

Mrkněte na tohle:

http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/5577-kreml-je-presvedcen-ze-usa-chystaji-prevrat-tvrdi-rozvedka

6.7.2017 16:11

L49u72b29o14š 34Č19e34r21n82ý 6239589787158

O tom je rusák přesvědčen asi už 100 let...

8.7.2017 18:33

J13i49ř64í 16Ř24e88z31n75í15k 4862762183705

A divíte se, když Britové zorganizovali atentát na jejich milovaného Rasputina?

8.7.2017 19:10

V89o73k45o57u29n 73V24l77a92d57i39m40i30r 8192958609518

Ano, v zemi kde zitra znamena jiz vcera kvetou seriky uz v zime. Jen mne udivovalo, ze je vitali v tlustejch bundach.

Pane docente zdejsi ctenari nejsou tak hloupi jak vy predpokladate.

5.7.2017 16:13

J37i64ř16í 92Z50á48ř77e73c11k69ý 5544568444855

Tak jsme se v posledním odstavci konečně dozvěděli, proč Vás nepustili do země.

5.7.2017 2:43

J29i59ř74í 35Ř93e83z63n37í20k 4912352743925

Ano jistě, ale nepustili ho jako člena delegace NATO, čímž vyjádřili vůči této instituci svou nedůvěru.

5.7.2017 8:39

J66i89ř46í 84Z26á42ř79e51c64k40ý 5564518984175

To je nejspíš pravda. Ale : jakou důvěryhodnost má delegace, jejímž členem je člověk, který plácá něco o nacionálně-fašistické ideologii ukrajinských poslanců ? Na Ukrajině je Stěpan Bandera vnímán trochu jinak.

6.7.2017 1:13

P30e41t80r 36Š40e92v85č78í35k 3171515757805

"bezprecedentním způsobem diplomatické uzance běžné mezi všemi demokratickými státy" porušila Ruská Horda ukradením Krymu, při kterém tak snaživě asistovala vaše "osoba"Rv

4.7.2017 21:58
Foto

J93a16r60o30m48í39r 36P88e87t39ř46í26k 6414591229188

Obyvatelé Krymu ve svém referendu projevili svobodnou vůli, když odmítli být v jednom státu s ukrajinskými pučisty opírajícími svoji moc o násilí vůči všem jinak smýšlejícím spoluobčanům. Toto nelegitimní pučisté v Kyjevě prokázali, když na svoje spoluobčany poslali vojska, aby je vyhladili jako teroristy.

Kyjevští pučisté podporovaní západní "demokracií" si zaslouží pouze opovržení a odsouzení za rozpoutání války, násilí, totality a celkové zbídačení ukrajinského lidu. Pokud by platilo mezinárodní právo, jak je hlásá západní "demokracie", už by dávno celá ukrajinská pučistická klika byla odsouzena jako váleční zločinci. Tímto způsobem se západní "demokracie" projevila jako spolupachatel uvedených zločinů a popřela všechno, co hlásí o právu obyvatel na sebeurčení a sama sebe odsoudila na smetiště dějin.

Právě pan Šarapatka si zaslouží uznání za prosazování mezinárodního práva.

4.7.2017 22:25

V76á25c83l19a22v 48K88o77p44ř55i51v80a 1204200765741

Kdyz ho uznavaji uznavaji ultras tveho razeni, tak by se mel spise zamyslet. Ale ke korytu potrebuje u voleb myslitele tveho razeni.

5.7.2017 8:23

J66i98ř56í 58Ř78e36z13n68í80k 4112412113445

Ano, Den nezávislosti USA nám připomíná, že provincie se může odtrhnout od metropole z jakýchkoliv důvodů, kdy se jí zachce.

5.7.2017 8:41

P20a98v42e73l 69Č57e91r66n65ý 2677545276820

...čečenci si to mysleli také ale rusák je rychle vyvedl z omylu, když utopil jejich představu v krvi a vyvraždil pětinu jejich národa.

5.7.2017 9:43

J84i91ř87í 55Ř77e76z61n70í58k 4412132633395

To ale bylo před usnesením Mezinárodního soudu o Kosovu. A mohli jsme se vyhnout všem malérům, kdyby byla schválena nějaká i nezávazná rezoluce VS OSN, za jakých podmínek a jakým způsobem je přijatelné se oddělit, respektive přičlenit.

7.7.2017 7:11

P50e22t25r 38Š21e17v86č43í34k 3561185177495

Všichni víme Petříku, že jsi perfektní vypravěč ruských bylin, ale tolik lží do pár vět by nenacpal ani ten neljprolhanější rusák na světě...Sputnik bledne závistí...

Pokud jde o to ruské "referendum". Ukrajinská ústava ve svém článku 73 říká, že územní změna Ukrajiny může být rozhodnuta výlučně celoukrajinským referendem. Takové referendum musí být vyvoláno lidovou iniciativou na žádost minimálně 3 milionů oprávněných voličů. Podpisy musí být sbírány v minimálně dvou třetinách oblastí, v každé z nich pak musí být zajištěno 100 000 a více podpisů. Text ústavy dohledat vcelku jednoduše, a to i v angličtině, pokud (stejně jako já) nemluvíte ukrajinsky. Člověk nemusí být doktor práv, aby si něco takového přečetl a uznal, že to ruské, nainscenované hlasování, které Šarapatka posvětil svou přítomností, opravdu v souladu s ústavním právem nebylo, když ho pouze odhlasoval krymský parlament, byť s jistými, autonomními právy.

5.7.2017 9:06
Foto

J62a83r18o10m41í12r 40P95e50t20ř80í35k 6324631499728

Kyjevští pučisté neměli žádnou legitimitu, protože svrhli legitimně zvoleného prezidenta násilným způsobem právě v rozporu s ukrajinskou ústavou. Takže veškeré porušení ukrajinské ústavy a mezinárodního práva padá na hlavy pučistů a Západu..

Podle tohoto výkladu západní politiky měl Západ bombami zasypat Kyjev.

Proč toto Západ neuplatnil stejně jako při řešení kosovského problému, kdy místo toho zasypal bombami Bělehrad?

Takže lže Západ, lžou naše mainstreamová média a lžete i Vy a veškerá prolitá krev na Ukrajině teče na hlavy kyjevských pučistů a západních politiků, kteří tento zločin posvětili.

A lidé jako pan Šarapatka, kteří jsou bohužel u nás v menšině si zaslouží úctu za to, že si zachoval charakter.

5.7.2017 13:04

P60e66t39r 19Š40e17v79č50í37k 3561475397485

Od prvního až do posledního slova lež a vaše hodně chorá mysl, nešťastná, postižená osůbko. Lžete vy, lže komplet ruská propaganda a lže i Olšák, který vám dal plus

5.7.2017 16:10

J60i45ř78í 48Z38á24ř76e61c58k98ý 5104328424985

Kolik revolucí v dějinách proběhlo v souladu s ústavou ?

Kdo by měl rád "legitimně zvoleného prezidenta, který zcela veřejně kradl a jeho synkové byli považováni za mafiány nejhrubšího ražení? Co s prezidentem, za jehož vlády byla korupce cca 70% ?

6.7.2017 1:07
Foto

J11a44r12o87m52í47r 69P72e88t78ř96í18k 6544141669718

Těsně před násilným a nelegitimním svržením prezidenta Janukovyče v rozporu s ukrajinskou ústavou se s ním západní delegace dohodla na mimořádných volbách. Navíc Janukovyč prohlásil, že nepoužije násilí, k čemuž byl velmi tvrdě tlačený právě Západem.

Když došlo k puči, tak byl Janukovyč svržený násilím a násilí bylo a je neustále proti obyčejným Ukrajincům používáno. A toto Západu vůbec nevadí, naopak pučisté mají jejich stálou podporu.

Takže všechny dohody Západ porušil, posvětil na Ukrajině násilí a zločin a ještě chce něco tvrdit o nelegitimitě referend na Krymu a Donbasu.

A po svržení Janukovyče se dostali k moci ještě horší oligarchové, kteří kradou ještě více, navíc rozpoutali občanskou válku a uvrhli svůj lid do ještě větší bídy.

Takže se mají Ukrajinci ještě daleko hůře, než když byla korupce cca 70% jak uvádíte za Janukovyče.

A náš mimistr zahraničí Zaorálek?

Ten okamžitě přijal za legitimní veškeré porušení mezinárodního práva, zločin rozpoutání války a zločinné pučisty uznal jako nové představitele Ukrajiny.

Za takového "ministra" se můžeme pouze stydět.

6.7.2017 10:34

P84e63t11r 56U88h74e11r 1866936493715

Vymytá hlavo...

6.7.2017 13:54

J20i11ř67í 38Ř86e97z17n77í16k 4342672943915

Když někdo dokáže sestavit souvislý text, nelze mluvit o vymyté hlavě.

7.7.2017 7:13

P78e86t55r 10Š50e29v68č72í94k 3851245467305

..bože bože, tohle má fakt volební právo?

6.7.2017 23:37

J84i19ř36í 42K25i93n12d75l 2588717313497

Milan Šarapatka jezdí na Krym a do Ruska často a rád. Cesty mu platí organizace belgického krajně pravicového politika Luca Michela. Ukrajinské úřady jej nevpustili do země s tím, že kvůli jeho návštěvám Krymu je na Ukrajině nežádoucí osobou. Logickou otázku, proč tedy Šarapatka na Ukrajinu cestoval, když o tomto rozhodnutí Kyjeva musel vědět.

4.7.2017 21:15
Foto

M19i20l47a35n 59Š47a26r68a19p77a12t28k10a 3453730799973

Vážení diskutující, máte na svoje názory právo. To já snad taky. Ale jinak musím konstatovat, že víte o diplomacii velmi málo:-).

A hezky si užijte večer. Je úžasný, v Praze hrají Guns n ́Roses:-).

4.7.2017 19:54

J25i25r52i 91B65o23r 8961514722193

Jaksi se vám ta vaše znalost diplomacie nevyšla.Je tady asi méně blbů než jste předpokládal.Ten večer si užijte.Vy z PSP si tak nějak užíváte všechno.

4.7.2017 20:12

J72a91r25d30a 25F33i59š41e19r 4317474441489

Alexandrovce jste taky zkouknul?

4.7.2017 21:22

P96e77t21r 17U17h17e42r 1796306323765

Ano, šarapatko, máš právo na své názory. Ale vzhledem k tomu, že jsi byl nějakým omylem zvolen do českého parlamentu, tak by ses měl podle toho chovat. A zapamatuj si, že do českého! Ne ruského.

Pokud nejsi schopen nést následky svých činů, bylo by pro tebe asi lepší, abys postoupil své místo nějakému náhradníkovi.

5.7.2017 0:27

P42e56t77r 57U52h96e49r 1826866373535

Dostal jsem minus od Větvičky. Pro mě obrovská čest a potvrzení toho, že mám pravdu.

9.7.2017 22:49

D75a92v57i85d 94P49e14š63e58k 3603801758550

mes spis stve, ze jsme tak blbi a pustili ho zpatky do republiky... na Krymu by mu bylo taky dobre, ma tam uz zname

4.7.2017 19:43

Z24d54e15n89ě43k 40B38e52r69á48n86e68k 2548125876222

Jak vidno na tomto človíčkovi musíme počet poslanců do PS rapidně snížit.

4.7.2017 18:48

V81o63k56o20u53n 11V27l58a31d22i91m75i65r 8732268619798

Spis to mluvi o inteligenci jeho volicu.

4.7.2017 19:47

J32i43ř97í 90P59ř49i55b98y10l 7166545708275

Čemu se vážený pane poslanče divíte. Vaše jednání mluví za vás.

4.7.2017 18:43

M49a47r25t50i75n 95N33e64č11a22s 8363553683309

Tento bezprecedentní diplomatický skandál vyvolal celosvětový rozruch !! Zejména u Šarapatků v obýváku !!

4.7.2017 18:19

M48a62r85e94k 31P34e87c31h 9688897319325

Necítíte se ani trochu trapně? Tak leťte do Moskvy, tam vás uvítají s radostí...Rv

4.7.2017 16:37

Z24b11y21n52ě93k 72H87l13á72s54n59ý 3244967305389

Vy nejste žádný diplomat, takže jakej diplomatickej incident? Jako Putinův agent se nemůžete divit, že Vás vyhazujou ze zemí, kam Putin posílá vojáky na dovolenou s puškou a tankem. ;-D

4.7.2017 16:26

Z24d31e30n70e44k 89H28l17a45d23i20k 5325456380

Heh, uz při cteni zprávy na Aktualne jsem se hezky zasmal a palec nahoru pro Ukrajinu. R^

4.7.2017 16:13

R27o77s35t29i53s81l32a53v 57C27a62h66a 6643577937121

Jaka prava Poslanecke snemovny? PSP i Vy jste dobre vedeli, ze mate ban! A proc? Pokus o legalizaci protipravniho referenda na okupovanem uzemi Vam prijde malo?8-o8-o8-o8-o

4.7.2017 16:06

M71i97r11o95s72l10a48v 28V86e41r94n92a74r 9390838506523

Problém je, že současné politiky a jejich média nezajímá, co se dělá, ale hlavně KDO to dělá. Prostě dvojí metr.

Dělá něco špatného náš "spojenec"? Tak to zatajíme nebo maximálně okrajově zmíníme.

Dělá to náš "státní nepřítel"? Tak z toho uděláme aféru na první stránku novin a pozveme "experty", kteří to mnohokrát důrazně odsoudí.

Takže kdyby něco podobného udělalo našemu poslanci Rusko, tak je z toho mega aféra. Když to udělá Ukrajina, tak to médiím překvapivě nevadí.

Je mnoho dalších příkladů dvojího metru. Řešíme práva homosexuálů v Rusku, kde jim maximálně nepovolí průvod, ale v klidu se kamarádíčkujeme s muslimskými zeměmi (SA, Katar, ...), kde homosexuály tvrdě trestají.

Další dvojí metr je třeba v tom, jak lidé z nových zemí EU měli léta omezený vstup na pracovní trh EU. A najednou u muslimských imigrantů to není problém, dokonce je EU politici zvou a dělají jim jazykové a rekvalifikační kurzy.

4.7.2017 15:41

J74a54n 75S34e94m52i47k 4164707722129

Rusko zakazalo vstup treba europoslanci za CR Stetinovi, a nikdo z toho aferu nedelal.

V nasem tisku to probehlo jako drobna poznamka bez velkeho halo.

Celkem asi vsichni chapou ze Rusko ma pravo vpustit na sve uzemi koho chce jako kazda zeme

..... proc to nechapou fandove Ruska v pripade Ukrajiny?

4.7.2017 15:49

V17á76c35l69a23v 43K51o22p30ř48i64v26a 1394160425221

Je to druhý den na teletextu té hnusné mainstreamové ČT:-P

4.7.2017 16:36
Foto

D85a38l77i28b43o21r 24B88a13r27t76o75š 5544630897119

jazykové REKVALIFIKAČNÍ KURZY DĚLALO NĚMECKO minimálně od roku 1980 ale spíše již o několik dekád před tím, kdy bralo lidi z Turecka, ITÁLIE A Španělska....POUZE NAŠEMU STÁTU TRVALO NESKUTEČNĚ DLOUHO NEŽ POCHOPIL, že se přistěhovalcům musí dát základy pro život a to je jazyk a trochu těch našich zvyklostí...........jinak se nebudou orientovat....a nebudou se integrovat ....stát pokud někoho přijme , kdo neumí jazyk plus nemá žádanou kvalifikaci...musí tyto kurzy poskytnout...jinak ho nemá brát........protože pak , když začne chodit do práce....si to zaplatí na daních...a čím vyšší kvalifikaci dostane tím víc bude na daních odvádět..........tedy je naprosto kontraproduktivní od státu, těmto lidem nepomáhat těmito základními kurzy..........

Někteří lidé toto chápou, jiní méně a to samé platí i o státech, protože státy jsou vedeny lidmi..........

Ale s tím dvojím metrem máte bohužel v mnoha ohledech pravdu....bohužel......a nejde jen o Rusko a Ukrajinu, ale i "brutální" pronikání amerkanizmů do naší dnešní reality..........částečně lze něco vysvětlit nedostatečností češtiny...ale velmi často je to spíše politický tlak....že co je v AJ je automaticky "IN" A VYNIKAJÍCÍ.....jen naše babičky s tím asi budou mít dost problém...ti ostatní to nějak do mozku dostanou....a to je to , co se Rusům ani povinnou výukou ruštiny nepovedlo...a zde je vidět, jak manipulace z USA je mnohem kvalitnější než kdy byla a je jakákoliv Ruská....

A geopolitická situace je taková, že se neustále střetávají Rusko a USA jako dva světovládci a soupeři na světovém jevišti....jenže k nim přibyla i Čína a EU jako obrovské ekonomické celky...mnohem bohatší než USA....ale je mezi nimi jeden zásadní a rozhodující rozdíl..........EU NEMÁ SVOU VLASTNÍ ARMÁDU....všichni ostatní...tedy USA, RUSKO i ČÍNA...mají svou vlastní armádu...........

4.7.2017 21:49

P37e45t21r 19S15k34á78c41e86l 6714309139

Armád bych se nebál, protože jim zase velí lidé, člověk. A ten je ovlivnitelný schopným diplomatem. Kolik diplomatů odvracelo válečné konflikty a jak šikovní diplomaté zachraňují přešlapy svých nadřízených? Například náš pan Kmoníček je světlým zjevem diplomacie, jemu rozumí odborník i laik. Více takových pánů Kmoníčků. Navíc když zbohatne náš stát tak, že si budeme moci dovolit jednat suverénně (bez Směrnic EU), dosáhneme stavu jaký vykazovali naši předkové do roku 1938...R^

6.7.2017 16:21
Foto

D19a37l45i28b61o40r 60B76a92r53t67o94š 5614460667949

válka je diplomacie vedená jinými prostředky...........

Aha do roku 1938..máte ne mysli několik set let v habsbursko--maďarské dvoumonarchii......NEBO SI MYSLÍTE, ŽE ZA 20 let nějaký národ někdo něco dokázal převratného,,,, OD ROKU 1989 uběhlo již 28 let téměř....a dostávalo se nám nekonečné pomoci na všech frontách....a přesto máme ještě pořád veliké nedostatky...i když zlepšení oproti vládě komunistické strany jako předvoje dělnické diktatury.....JE OBROVSKÉ....dělníci a komunisté prostě neumí vládnout........a nikdy neuměli........

6.7.2017 19:31

J65a74n 66S66e58m62i88k 4934947322169

"důvodem zákazu mého vstupu na Ukrajinu měla být moje dřívější mise pozorovatele při referendu konaném na Krymu na jaře roku 2014"

no jednak jste tehdy vstoupil na uzemi Ukrajiny ilegalne, bez kontroly ukrajinskymi urady.

Druhak jste tam byl v ramci legitimizace odtrzeni uzemi dane zeme a jeho pripojeni k sousedni mocnosti.

Ktera zeme by vam v takovem kontextu dala moznost tam dal cestovat?

"V mezidobí jsem totiž bez jakýchkoli problémů či omezení navštívil Ukrajinu nejméně třikrát"

to ze se o vas a vasich aktivitach na Krymu ve prospech Ruska domakli Ukrajinci pozdeji neni argument ze by nemeli pravo Vam nepovolit vstup

4.7.2017 13:54

J61a58n 45S40e71m90i20k 4784747812579

P.S. nejvic me zarazi pane Sarapatko, ze se vubec divite ze Vam zeme jejimuz soused jste pomahal legitimizovat privlastneni jejiho uzemi nepovoli vstup8-o8-o

Jake mate IQ?

Kdyz postoj ukrajiny nechapete, doporucuji vyrazit do Cecenska o propagovat tam referendum o odtrzeni od Ruska.

To by bylo fakt super mit od Vas uz pak uz tady v CR klidR^;-D

4.7.2017 14:26

Z24b23y12n23ě18k 82H76l25á56s68n66ý 3834757215149

A navěky. ;-D

4.7.2017 16:28



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.