Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

1. Co je výsluním naší zahraniční politiky? Lokální akce typu pomník zrušit, pomník postavit? Prkotiny. Jen z toho třískají kapitál prolhaní politici kdesi na východě. Ano - ministr zahraničí mně chybí. Ozval se sice jednoznačně, ale vrcholnou drzost politiků cizího státu neodsoudil dosti vehementně. Pokud ho hledáte z tohoto důvodu, máte pravdu.

2. Děkuji pekaři, že mně pomáhá ukojit hlad, děkuji stárkovi, že mně pomáhá ukojit žízeň, děkuji ševci, že mně pomáhá ochránit nohy, děkuji Číně (a nezapomenu-telnému Velkému Maovi), že mně - za nemalý peníz - prodává ochranné prostředky. - - No - a pak vážně děkuji své exmanželce, která mně zdarma a nezištně poslala vlastnoručně ušité, pohodlné roušky.

3. Vztahy s EU řeší především a zejména premiér (byť jsou předjednány rezortními ministry - s MZV jen otázky zahraniční politiky EU). Máte dojem, že on bude tím schopným, nechaotickým a vizionářským reprezentantem?

1 0
možnosti
JL

Ministr zahraničí mezi jinými, organizuje repatriace našich spoluobčanů, píše protestní nótu do Moskvy za vandalismus naší ambasády a pod. Prostě dělá to, co se od ministra zahraničí očekává.

11 1
možnosti
DR

To co jste napsal ovšem bohužel není vůbec nic nového. Podobného prozápadního řiťolezce bez vlastního názoru jsme od listopadu na tomto postu snad ještě neměli.

4 7
možnosti
Foto

Tak pokud plivete na ministra zahraničí Vy je to jeho dobrá vizitka a znamená to, že svou práci dělá dobře...

22 3
možnosti
MV

zaplat panbu za naseho soucasneho ministra zahranici - a to nejsem priznivcem CSSD!

13 1
možnosti
Foto

Musím říci, že já jsem s ministrem zahraničí spokojen, byť některé jeho kroky nemusím. Na druhé stránce je pro mě milým překvapením, na to, že je z ČSSD, kteroužto partaj nemusím už vůbec.

Vy se ohrazujete, že díky slabému ministrovi zahraničí, dělají zahraniční politiku např. pánové Hřib a Kolář. A jak byste charakterizoval tedy svou úlohu, když jste navzdory naší zahraniční politice vyrazil na Krym legalizovat tam ruskou okupaci?

19 2
možnosti
MV

k posledni vete: no prave...

2 0
možnosti
Foto

J38a64k91u54b 88R74o96t46h

13. 4. 2020 13:17

Když nacionální bolševici, jako je Šarapatka, vřískají, dělá to Petříček dobře. Item Kolář. ;-D;-D;-D

22 0
možnosti
Foto

Vážený pane,

toho bolševika bych si pane Hloupý vyprosil. Mne, na rozdíl od Vás, za to, že jsem měl vlastní názor, honili STBáci. To Vy si pustíte ČT 1 a máte jasno :-)

1 0
možnosti
Foto

Skutečné ministerstvo zahraničí je nyní na Praze 6 s pobočkou v Řeporyjích.

Tomáš Petříček jako jejich podřízený pouze obhajuje jejich činy a rozhodnutí.

Karma R^

11 14
možnosti
DR

Ono to tam zvenčí bohužel opravdu vypadá. A nejedná se zdaleka jen o ten pražský kus šutru, ale i o opravdu podstatné věci.

3 8
možnosti
JH

Pan Petříček jen plní očekávání....:-)

5 2
možnosti
Foto

J68a50k64u60b 44R58o60t43h

13. 4. 2020 13:18

Pepku, ale to máš konečně pravdu. Mé očekávání plní.:-P

15 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Čtrnáct let jsem působil v české diplomacii a zastupoval Českou republiku v Mali, Alžíru, Indonésii, Bruneji a Papui-Nové Guinei. Zabývám se především ekonomickou diplomacií, podporou českého exportu ale také problematikou islamismu a náboženského terorismu.

V letech 2013-2017 jsem byl nezávislým  poslancem Parlamentu ČR.

Seznam rubrik