Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J62a46n 67K24y65š28k86a

21. 4. 2021 21:19

U mě zatím dobrý:

a) Rosatom pryč z Dukovan,

b) Ruská ambasáda v Praze zredukována na 5 diplomatů (snad zítra?).

Kdo z vás to má, pánové? Kdyby mi to někdo vyprávěl před 10 dny, tak bych mu nevěřil. Takže, jak říkám, za mě dobrý, pane Šarpatko, (Mimochodem, jsem moc rád, že nejste ten pan Šarapatka, co jsem si myslel).

4 2
možnosti
MI

Jsem moc rád, že máte VÍCE INFORMACÍ než NCOZ...A na základě toho se můžete pouštět do hlubokomyslných spekulacích... Děkuji... :-)

3 1
možnosti

Jakkoliv nesnáším Zemana, už začínám věřit tomu, že vás vyhodil pro neschopnost. Protože vy jste fakt neschopný pochopit i to, o co jde v současné situaci kolem kauzy Vrbětice. Dál nebudu pokračovat, protože bych si vysloužil ban za vulgární výrazy.:-/

10 7
možnosti
PK

Mě by to taky zajímalo komu tato kauza prospěje, můžete mi to prosím vysvětlit?

6 4
možnosti
Foto

Já mám ze současné situace dojem, že onuce vyčítají těm, kdo onucemi být nechtějí, že jimi být nechtějí. Jako by by ti dobro.erové říkali: Buďte už konečně všichni ticho, ať se neprovalí, jak jsme byli a jsme dál zbabělí. Ostatně celá ta sprostota kolem ČT je také jen produktem zbabělosti. Protože ti, kdo se nedokáží chopit díla tak, aby se legitimním způsobem udrželi u moci, dělají zbabělé fauly. Těmi jsou instalace vlastních pohůnků. Pohůnkové instalují pohůnky, čímž si vyslouží východní pochvalu a podporu. Jak napsal pan Leiner níže - MALOST. OBROVSKÁ MALOST!!

12 2
možnosti
JL

Jestli je třeba se skutečně něčeho bát, tak lidské malosti. Ruku v ruce s vypočítavostí.

11 2
možnosti
Foto

Nic než pravda. Karma.

12 10
možnosti
Foto

Pane Bicero Vy jste tu tak jásal, když náš upřímný pan premiér prohlásil, že ve Vrběticích to byl útok na zboží. Co říkáte teď jeho omluvě? Které jeho tvrzení tedy berete za správné?

10 1
možnosti
Foto

Bojovník za veřejnoprávní ČT, či obhájce ruských zájmů?

3 6
možnosti
PK

Není Šarapatka jako Šarapatka.

7 0
možnosti
PK

P33a96v22e89l 44K27r15á92l

21. 4. 2021 17:23

tak ho napíšu znova, já se zastrašit nenechám :-P

0 0
možnosti
Foto

Píšete úplně stejně, jako byste si zase na Krym zajel pro instrukce. Nebo jste tam už teda byl?

20 12
možnosti
Foto

Co byste si přál? Rusko odizolovat a případně rozvalit jako Libyi, nebo Sýrii? Aby se do Evropy hrnuli mnohem početnější migranti z hladového Východu? My bychom na tom zase jen prodělali, zatímco Západ by se dostal ke kýženým surovinám.

4 8
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Čtrnáct let jsem působil v české diplomacii a zastupoval Českou republiku v Mali, Alžíru, Indonésii, Bruneji a Papui-Nové Guinei. Zabývám se především ekonomickou diplomacií, podporou českého exportu ale také problematikou islamismu a náboženského terorismu.

V letech 2013-2017 jsem byl nezávislým  poslancem Parlamentu ČR.

Seznam rubrik