Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

K posouzení výše odvahy našeho premiéra

mně chybí pouze jedna malá informace a to, zda byla o cestě Evropských státníků na Ukrajinu předem informována Ruská strana?

0 6
možnosti
KT

Jalový zbytečný Šarapatkův článek. Marně se snažím přijít na to, proč byl napsán a k čemu je vlastně dobrý.

Stejně tak čtenáři měli a mají určitě podstatnější věci na práci, než číst zbytečné úvahy, které mají zviditelnit bývalého politika.

12 2
možnosti
Foto

A proč to tedy čtete a komentujete, paní?:-)

3 12
možnosti
MK

Pane Šarapatko, pro mě pan Fiala včera vykonal hrozně moc. Poprvé po dlouhé době zase mohu být hrdý na našeho premiéra a na naši zem.

Pokud vy to cítíte jinak, asi víte proč. Že by peníze z Moskvy? U bývalého poslance za stranu Tomia Okamury člověk nikdy neví.

16 1
možnosti
Foto

Dobrý večer. Váš názor vám přeji z celého srdce. Ale posuďte sám. Z čivavy hrdinou , jen tak, lusknutím prstů? To k sobě moc nejde, že? A když tu cestu zbavíte ideologického balastu, zbyde tam jen a jen to PR.

Mně je z toho ale taky smutno. Jsem celoživotním voličem ODS (přes svoje parlamentní angažmá v jiném dresu), ale v posledních volbách už to fakt nešlo.

0 11
možnosti
KT

Mohl jste tam jet Vy, pane Šarapatko, a měl byste taky sebeprezentaci jako bič!

12 0
možnosti
VH

Šarapatka...mysl vratká...RvRvRv.

2 0
možnosti
JK

J91i66ř88í 68K23o48z56á49k

16. 3. 2022 16:20

Ještě štěstí, že už "nereprezentujete" naši republiku jako diplomat!

15 0
možnosti
Foto

Pane Šarapatko, na karmu bych mnoho nespoléhal. Však sám dobře víte, kolik voličů fandilo politickým silám, jež si jako za normalizace brousily zuby i na konkrétní redaktory ČT . Možná Vás podpořili i ti čtenáři, kteří uvěřili, že králík v přítomnosti kobry zcepení obdivem. Nebo ti, kdo uvěřili, že optimální rekonvalescenci je možné zajistit lépe na anektovaném Krymu než na Azurovém pobřeží. Však jistě víte, že společnost byla účelově rozkopána politiky, kteří mají k občanům přezíravý vztah a potřebují od nich jen volební hlas.

4 1
možnosti
Foto

No já doufám, že karma, ta druhá, tyto lidi dostihne.:-)

2 1
možnosti
VV

Smim se vazeny Milane Sarapatko zeptat jake gesto byla ta vase cesta do ruskem Ukrajine uloupenych uzemi pre 8. roky?

12 0
možnosti
Foto

Dobrý den,

jste slušný, vážím si toho. To nebylo, věřte nevěřte, vůbec žádné gesto pane Vokoune. Okaté polopravdy prezentované na obrazovce ČT mne ale motivovaly k tomu, přesvědčit se o realitě na místě.

0 5
možnosti
IB

Souhlas, doma cenzura, strašení kovidem a náhubky, zhoršení životní úrovně, drahota a Fiala jede do Kyjeva, aby se vrátil jako hrdina. Gesto hodné Babiše. V ničem si ti dva, Fiala a Babiš, nezadají, žádná změna se, bohužel, nekoná.

1 11
možnosti
Foto

Vážení diskutující,

nemám problém, když s mými názory nesouhlasíte, naopak. Ale nebuďte laskavě sprostí ani hulváti. Na to není nikdo zvědavý. Moje názory, jak je vidět na karmě článku, podporuje mnohem víc lidí než počet do diskuze přispívajících hulvátů a ignorantů (to jen abych se přiblížil vaší úrovni pane Flaška a spol.:-)).

2 3
možnosti
Foto

Jsem rád že mě jmenujete v této souvislosti. Představa, že byste mě měl za něco pochválit, je pro mě děsivá. Každý národ má bohužel ve všech časech své Čurdy.

10 1
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Čtrnáct let jsem působil v české diplomacii a zastupoval Českou republiku v Mali, Alžíru, Indonésii, Bruneji a Papui-Nové Guinei. Zabývám se především ekonomickou diplomacií, podporou českého exportu ale také problematikou islamismu a náboženského terorismu.

V letech 2013-2017 jsem byl nezávislým  poslancem Parlamentu ČR.

Seznam rubrik