Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

vyšší čísla ODS za Klause str. jen svědčí o mnohem nižší úrovni informovanosti voličů v dobách Klause............

0 15
možnosti
MK

Opravdu se bavím, když odpůrci ODS této straně radí, co má dělat. To si opravdu myslíte, že ODS vás poslechne a vykašle se na své voliče?

Co by asi ODS získala ve spolku s Babišem? Vůbec nic. Nebyla by schopná splnit ani jeden ze svých důležitých programových bodů a ještě by nesla spoluzodpovědnost za Babišovy lumpárny. A nakonec by za to v dalších volbách zaplatila vypadnutím mimo parlament.

Věřím, že vám se tento scénář líbí a proto ho navrhujete. Věřím však ODS a panu Fialovi, že vám na ruku nepůjde a bude jednat podle přání svých voličů.

P.S. ODS jsem volil právě proto, že slíbila, že s Babišem do party nepůjde.

22 4
možnosti
PK

no vždyt mě by se taky líbilo placené volno....

5 6
možnosti
PK

No je to bohužel tak jak jste napsal, potrefená husa zakejhá nejhlasitěji....dejte proboha panu Fialovi to křeslo a začněte něco dělat

4 5
možnosti

Jaké pravicové strany? V současné PS žádně nejsou.

3 1
možnosti
Foto

furt to nechápu...Pravicové strany řekly s Babišem ne, tak ho nasměrovali do jiné náruče..Nebo co měl udělat? Spojily nejen sebe, ale i ten zbytek proti sobě.

11 1
možnosti
Foto

Podle mě by naprosto stačilo, kdyby byly méně hysterické a více přemýšlely.

8 2
možnosti
MD

Podle vystupovani ODS a p. Fialy by ho zvoleni do fce mistopredsedy

takovymi lidmi

muselo primo urazet a musel by sve zvoleni stejne odmitnout.

7 5
možnosti
Foto

Kdepak. Už za mých mladých let se o KSČ říkávalo "Co je tvoje, to je taky moje a do toho, co je moje ti nic není.". Stačila by malá úprava a to heslo by se dalo použít.

5 0
možnosti
KK

Kdyby se konalo mistrovství světa ve fňukání tak by se ODS umístila až daleko za Babišem.

Tak nevím co tady pořád řešíte. :-/

12 5
možnosti
Foto

Popsal jste to naprosto přesně.

Jen jsem zvědavý, jak voliči ODS "ocení" podlezání Petra Fialy Kalouskově TOP09. To, jak se Petr Fiala chová v podstatě znamená, že voliči ODS mohli rovnou volit TOP09.

A politika TOP09 není nic jiného, než absolutní bojkot všeho, co navrhne hnutí ANO, což Petr Fiala plní beze zbytku.

Karma R^

10 17
možnosti
Foto

Pane Pertříku vždyť Vy jste přeci ODS nevolil. Proč Vám pořád tak leží na srdci? Bohužel mám dojem, že jakákoliv rada nebo poznámka z Vaší strany má jen jeden účel - stranu, která je vám nesympatická - potopit.

16 5
možnosti
Foto

J79i37ř33í 27K96i30n36d87l

28. 11. 2017 15:20

Pokud by se ODS podílela na moci s hnutím ANO v příštím čtyřletém období ztratila by většinu svých voličů, protože do voleb šla s tím, že s Babišem agentem StB s osobou s temnou minulostí nevstoupí do holportu. Pokud by to udělala můj hlas by navždy ztratila a jsem přesvdčen, že nejen můj.

17 2
možnosti
Foto

Myslíte, že podlézáním Kalouskovi získá ODS v příštím období více voličů?

5 11
možnosti
Foto

Babiš chtěl od počátku vládnout sám a bylo mu jedno s kým. To týdenní "jednání o koalici" byla jen divadelní fraška. A teď se snaží svalit vinu na demokratické strany. Kdyby s ním vládly, tak by pravděpodobně dostaly vinu za ještě horší věci.

17 5
možnosti
Foto

Dovolím si nesouhlasit. Vládnout menšinovou vládou nebude žádný med. Do toho se nikdo soudný nehrne.

7 3
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Čtrnáct let jsem působil v české diplomacii a zastupoval Českou republiku v Mali, Alžíru, Indonésii, Bruneji a Papui-Nové Guinei. Zabývám se především ekonomickou diplomacií, podporou českého exportu ale také problematikou islamismu a náboženského terorismu.

V letech 2013-2017 jsem byl nezávislým  poslancem Parlamentu ČR.

Seznam rubrik