Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Máte svým způsobem pravdu. Bohatí dávají a chudší berou a ještě nadávají. Podaří se Putinovi s Vaší pomocí EU konečně rozbít?

0 0
možnosti
SB

Jakékoli společenství států vždy bude společenstvím nerovných. To bylo, je a bude, platí to už od dob starověkých civilizací.

Nevadí mi, že EU je společenstvím nerovných. Vadí mi dvě jiné věci:

Za prvé to, že ti nejrovnější zcela fatálně podceňují největší nebezpečí, které před státy EU je, a sice islamizaci.

A za druhé to, že mezi námi bylo tolik lidí, kteří tak tupě a naivně skočili na špek těm, kteří tvrdili, jak EU bude vynikající a jak tam bude rovnost zaručena.

Já jsem hlasoval proti vstupu do EU, protože jsem předem věděl, že to jinak dopadnout nemůže. A proto mám právo říci, že ty, kteří nám EU líčili těmi růžovými barvami, považuji za lháře, včetně jistého pána, po kterém se jmenuje pražské letiště.

1 0
možnosti
AG

Co bylo, to bylo.Nyní je ale asi ten nejvhodnější čas podpořit Británii v její snaze a EU reformovat po všech stránkách a to nejlépe do stavu před Lisabonskou smlouvu.Vrátit zpět právo Veta pro každý jeden stát EU bez rozdílu velikosti a ekonomické síly. Zastavit tu nesmyslnou snahu o přetvoření EU a její původní myšlenky volného společenství s volným obchodním prostorem na nějaký nesmyslný a prakticky neuskutečnitelný jeden superstát .

0 0
možnosti
JC

Nereformovat, ale vystoupit.

2 0
možnosti
JJ

Škoda,že to tenkrát pan president Klaus nedotáhl do konce,moc jsem mu fandil.Vám děkuji.R^:-)[>-]

0 0
možnosti
  • Počet článků 228
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2206x
Čtrnáct let jsem působil v české diplomacii a zastupoval Českou republiku v Mali, Alžíru, Indonésii, Bruneji a Papui-Nové Guinei. Zabývám se především ekonomickou diplomacií, podporou českého exportu ale také problematikou islamismu a náboženského terorismu.

V letech 2013-2017 jsem byl nezávislým  poslancem Parlamentu ČR.

Seznam rubrik